25 januari

2014



LÖRDAG

Hejjjjjjjjjjjjj.
 
Har inte varit utomhus sen i måndags. Har haft feber hela veckan men idag är jag äntligen feberfri och lite piggare! Är fortfarande sjukt förkyld och har varit utan smak/lukt i tre dagar. Skitjobbigt ju! Det är inte ens kul att äta även fast man vet att det är gott egentligen. Och dessutom äter vi bara lchf mat sedan 12 dagar tillbaks och det har gått jättebra och mitt sötsug har försvunnit nästan helt. Ibland blir jag sugen på godis men har varit duktig och inte köpt nåt ändå. Det går hur bra som helst bara man inte har godis hemma. Det finns ju så mycket annat gott att äta :)
 
Men nu när jag är utan smak så lääängtar jag verkligen tills jag får tillbaka smaken och kan njuta av maten igen. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan vara tillbaka på jobbet till veckan
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?