8 januari

2013



TISDAG
 
Nu var det en vecka sen sist jag skrev ett inlägg, ser att folk är inne o kikar ändå så tänkte att jag måste skriva nånting.
 
Har varit ofrivilligt ledig dessa två dagar. Det är dåligt med jobb just nu, jag är ju vikarie o hoppar bara in om det behövs och just nu verkar det inte som så. Jag söker jobb lite nu och då och hoppas verkligen att jag får ett bättre jobb snart. Är riktigt less på att vara hemma nu faktiskt. Har inte jobbat på över 3 veckor!! Blir så rastlös av att sitta hemma.
 
Ska snart ta bilen till banafjäl o lämna ett viktigt papper..sen ska jag tvinga mig ut på en promenad innan jag ska hämta upp Peter. Min bil startar inte så vi delar på en bil just nu...
 
 
Här är några bilder från julen i stugan

 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?