1 januari

2013



TISDAG
 

Gott nytt år!
Nu är det inte 2012 längre, utan 2013. Känns sjukt att tiden kan gå så fort. Nu hoppas jag att detta år blir mycket bättre än året som varit. Mitt nyårslöfte är att jag ska börja träna, så om någon vecka ska jag köpa träningskort på Energihuset. Har inte tränat på flera år och min kropp mår inte bra av det, känner hur otränad jag är så det ska bli skönt att börja träna nu.
 
Igår var vi hos Hans och Sara och åt 3-rätters. Räkröra på rostat bröd med sallad och citronolivolja blev det till förrätt. Oxfilé, hasselbackspotatis och rödvinsås blev det till varmrätt och limecheescake med jordgubbar och passionsfrukt till efterrätt! Sen spelade vi lite kortspel innan vi tog en taxi till Maria där alla andra var. Och efter det minns jag inte så mycket, haha. idag mår vi som vi förtjänar. Vi beställde hem pizza och cola tidigare idag, ingen av oss har ork att laga mat så. Längtar tills imorgon då man kanske mår lite bättre!
 










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?