2 november

2012



FREDAG

Glömmer bort ibland att jag har en blogg, men har ändå inte så mycket intressant att skriva när det inte händer något speciellt i mitt liv just nu. Men iallafall så är det äntligen helg nu! Denna vecka har gått sjukt snabbt. Har jobbat varje dag men idag verkar det som att jag är ledig. Så ska passa på att tvätta lite denna morgon och städa lägenheten fin så vi kan fota den o lägga ut en annons, så vi kan flyttta härifrån nångång.(Gillar lägenheten, det är supermysigt här nu men alldeles för litet för oss två..)
 
Sen när Peter kommer hem från jobbet så far vi till Umeå för att vara hundvakt åt världens bästa hund, vi blir där till söndag. Hoppas jag hittar mig ett par vinterskor i helgen, hittade inga förra helgen och mina fötter fryser..
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?