13 november

2012



TISDAG
 
Ännu en ledig dag, suck...
Men imorgon och på torsdag ska jag iallafall jobba på min favoritskola! Tur det för nu är jag less på att bara vara hemma.
 
Nu är jag inne på dag 2 med lchf. Imorse hade jag blodsockerfall, inte kul. Sjukt att det blir så efter bara en dag. Hur jävla sockerförgiftad är jag egentligen?
 
Till frukost idag blev det filmjölk med några blåbär i och till lunch blir det rester från igår, fläskfilégryta m. blomkålsmos. Till middag ska jag göra torskfilé med kräfttsatsiki o potatis. Potatisen är till Peter och till mig blir det blomkålsmos, igen.Gjorde massor med blomkålsmos igår så att det ska räcka ett tag. Hoppas jag inte blir less bara, men det tror jag inte.
 
Satt och letade efter lchf-recept igår, hittade massor med bra recept. Det verkar som om den här dieten inte är så himla dum ändå, man får ju äta rätt god mat och det finns ju massor med recept på lchf-godis om man inte kan hålla sig från det. Det här borde jag ju klara lätt!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?