22 december

2012



LÖRDAG

2 dagar till julafton
...
Idag har pappa, Marika, Alexander och Sebastian varit förbi här och fikat och lämnat julklappar. Sen har vi varit hemma hos Peters familj och ätit julmat och bytt julklappar.
 
Nu ska jag packa lite saker, för imorgonbitti åker jag och älsklingen till Norrliden för att fira jul i stugan med familjen. Det kommer bli supermysigt att vara där ute över jul och dessutom får vi vara med våran favorithund Ozzy. :)
Jag blir kvar i Umeå till på fredag eller lördag, ska hinna fira jul hos mormor, träffa Madde och gå på mellandagsrean! Sen har jag ingen aning om vi kommer vara i Ö-vik eller Umeå på nyår, vi har inte bestämt nåt än utan det återstår att se.
 
 
Hoppas alla får en riktigt God Jul nu. det ska jag iallafall se till att ha ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?