fasta i en vecka

2012



godmorgon!
Idag har jag varit arbetslös i 10 dagar, och jag är riktigt less på att bara vara hemma o inte ha något jobb. Men Jag har skrivit in mig hos arbetsförmedling o alla bemanningsföretag samt sökt ett antal jobb. Så nu är det inte mycket mer att göra än att vänta tills någon hör av sig.


Har tänkt flera gånger att jag vill prova att fasta, bara äta flytande i en vecka. Har läst om det jättemycket och igår bestämde jag mig för att testa! Jag började idag och ska försöka att klara 4-5 dagar iallafall. Jag har ju inget bättre för mig nu när jag bara är hemma, det skulle nog inte gå om jag jobbade, då skulle jag inte klara mig utan riktig mat.

HÄR står allt om fasta, det finns flera olika typer av fasta, vad man får äta och inte äta, varför det är bra att fasta osv!

Hade inte så mycket att välja på till frukost så jag fick nöja mig med ett glas proviva denna morgon.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?